רישיון לפודטראק משלכם ב 7 צעדים בלבד

חושבים על פודטראק משלכם מהרגע שבו אכלתם את לחמניית הבאן אסאדו הראשון שלכם מול נוף מטורף באירופה? כן, אנחנו מכירים את התחושה וגם את הרצון העז למשהו בדיוק כזה, משלכם. מדי חודש פונים אלינו עשרות יזמים, בעלי מסעדות או חובבי הרפתקאות קולינריות בשאלה הגדולה, "איך אני פותח פודטראק ואיך אני עושה רישיון לפודטראק בדרך הכי מהירה". ובכן השאלה הזו מורכבת וגם התשובה שלה, אבל הבשורות הטובות הן שזה אפשרי, מהיר וגם.. טעים.

למען הפשטות הכנו לכם מדריך פודטראק ב 7 צעדים פשוטים, כמובן רישיון פודטראק וכמובן אישורים לפודטראק הם החלק העיקרי והחשוב אך לא רק. שימו לב לפרטים הקטנים. אל תשכחו להקיף את עצמכם באנשי מקצוע בלבד וכמובן לעשות את הדברים נכון בדרך להצלחה. כאן בשבילכם, צוות אביב ברישוי.

רישיון לפודטראק
רישיון לפודטראק


צעד ראשון במשימה להוצאת רישיון לפודטראק: לבחור את הקונספט

לא יעזרו לכם אישורים לפוטראק או רישיון לפודטראק אם הקונספט של המסעדה הניידת שלכם לא יהיה מגובש ומושך. דוכני המבורגר או נקניקיות יש בשפע, בפסטיבל זה אולי יעבוד אבל פודטראק שצריך לצבור לקוחות קבועים מדי יום חייב להיות בעל יתרון של קונספט יוצא דופן. מה עושים? חושבים ונתחים את האזור המיועד, בודקים מי המתחרים שלנו וחושבים מה חסר בסביבה. חלבי? אסייתי? בשר? גלידה? תתחילו משם.


צעד שני: מיקום, מיקום ושוב מיקום

בדיוק כמו בנדל"ן "רגיל" גם מיקומו של הפודטראק שלכם יש משמעות אדירה. יכול מאד להיות שתצליחו להשיג אישור רשיון עסק לפודטראק בפסגת ההר הכי יפה בצפון, או ברצועת חוף בתולית. יש מצב שזה לוקיישן מהמם ביופיו, השאלה אם יש תנועת אנשים במקום ואם הטראפיק הממוצע ביום, במהלך כל השנה ולא רק בעונה יספק אתכם מבחינת צפי רווחים. בדקו זאת וזכרו, טראפיק הוא מילת מפתח. על המיקם שלכם לשלב בין השילוש הקדוש: נוחות הגעה, טראפיק קבוע, סביבה מושכת ביופיה או בסגנונה (אורבני/כפרי וכו).


צעד שלישי: מקצוענות בבניית הטראק עצמו

אל תחלטרו, זה לה הזמן והמקום. אם אתם רוצים לנהל מסעדה ניידת מוצלחת בדקו היטב את הנראות החיצונית שלה אך גם את הפנימית. מדוע זה קריטי? לא תקבלו רישיון לפודטראק אם לא תעמדו בתקנים המחמירים למכירת מזון בדוכן הנחשב "רוכלות" על פי חוק הרישוי. בדיוק כמו כל מסעדה אחרת חלים עליכם חוקים שונים, בהם תכנון מטבח, כיבוי אש, אישור הפעלת מכשיר חשמלי כגון תנור/גז/מיזוג ועוד. תכננו את השיפוץ של הפודטראק רק ואך בעזרת איש מקצוע המומחה לתחום המזון וספציפית לרישיון עסק לפודטראקס.


צעד רביעי: העין רואה ואוכלת

אל תהפכו לדוכן מוזנח שאינו לוקח בחשבון את הנראות שלו. אמנם אתם ממוקמים בחוץ ונזקי מזג האוויר גובים את המחיר שלהם, אך זה לא אומר שלא צריך להיראות טוב. כיום ניתן להוסיף בסביבת הטראק עצמו אלמנטים מעוצבים, צמחייה וכו שנותנים וויב חיובי ומוסיפים לאווירה. זכרו, חווית האכילה בפודטראק משלבת בין הצורך במזון לבין החוויה השונה מכל מקום אחר. תנו ללקוח שלכם להרגיש שקורה לו משהו מגניב, באווירה שמחה.


צעד חמישי בהוצאת רישיון לפודטראק: מקצוענים ברישוי, זה הקלף שלכם

נכון שאנחנו ישראלים חובבי קיצורי דרך, עם זאת, כדאי בכל זאת, רק הפעם, לעשות את הדברים כמו שצריך. מה הכוונה? לתכנן את המטבח נכון, לבנות את הטראק בגודל, בגובה ובמידות לפי אישורי הרישוי. להשיג את כל האישורים מראש ולטפל בבירוקרטיות מבעוד מועד. בקיצור, לעשות את הדברים בדרך מקצועית ונכונה. מה תחסכו בדרך? כסף, טונות של אנרגיה, זמן (שגם הוא שווה כסף). בשביל זה בדיוק יש מומחים לרישוי. פנוי ישירות אלינו ונעזור לכם לטפל בהכול. אביב ברישוי בשבילכם, תמיד.


צעד שישי בדרך לקבלת רישיון לפודטראק:  לחשוב גדול.

תכנון של טראק גוזל זמן אך הוא בהחלט יכול להיות העסקה הגדולה הבאה שלכם. פריצת דרך עסקית שמתחילה בטראק אחד, אליו השגתם רישיון עסק לפודטראק ואז שכפול שלו לרשת שלמה. יש המון הצלחות כאלה באירופה וארה"ב וגם בישראל יש כמה רשתות שעשו זאת בגדול. רוצים גם? יאללה.


צעד שביעי: לא לשכוח ליהנות בדרך

בסופו של יום אנחנו רוצים ליהנות מהחיים, פודטראק משמעו הוא חופש, אוויר, חוסר תלות ובעיקר שמחה למי שבא להתארח, לאכול, ליהנות. אז גם אתם, אל תשכחו לעצור בדרך, להתבונן בנוף וליהנות מפירות ההצלחה. זכרו שתמיד יש מקום לשפר, לתקן ולרוץ קדימה!

אנו מזמינים אתכם לקבל את שירות הליווי העסקי הטוב והמדויק ביותר לעסק שלכם מצוות אביב ברישוי הכולל מומחים לרישוי עסקים לפודטראק ובכלל, מתן אישורים, עיסוק בבירוקרטיה מקומית בכל עיר בישראל וכמובן יכולת מקצועית לנהל את התהליך במהירות וביעילות מקסימלית. אל תישארו לבד בתהליך, פנו אלינו ונשמח לשוחח ולייעץ, שיחה ללא עלות מנציג צוות אביב ברישוי: 050-8092338 

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר