תקנות רישוי שילוט לעסקים

על מנת לקבל רישיון עסק, יש צורך לעמוד בקריטריונים רבים הקבועים בחוק. קריטריונים אלה, הנקבעים על ידי הרשויות הרלוונטיות, עשויים להוות אבן נגף עבור בעלי עסקים אשר אינם בקיאים בתחום, ובמקרים אלה מומלץ מאד להיעזר בשירותיה של חברה המתמחה בליווי עסקים עד לקבלת רישיון עסק, אשר תקל מאד על התהליך, ותבטיח כי כל הפעולות עד לקבלת הרישיון יתבצעו על הצד הטוב והמקצועי ביותר.


בין השלבים לקבלת רישיון עסק:

השלבים לקבלת רישיון עסק עשויים להשתנות מעסק לעסק, בהתאם לתחום הרלוונטי, אולם ישנם כמה שלבים כלליים אותם חייב בעל עסק לעבור על מנת לקבל רישיון:

  • פתיחת תיק הרישוי בעירייה
  • הכנת המסמכים הדרושים לצורך הרישוי
  • הגשת בקשה לחוות דעת מקדמית
  • הגשת בקשה לרישיון עסק
  • ביקורת של הרשויות המתאימות
  • ולבסוף > קבלת רישיון עסק.

להרחבה על תהליך קבלת רישיון עסק
לצד קבלת רישיון העסק, חשוב להכיר גם את תקנות השילוט. רישיון השילוט נועד בין השאר על מנת לשמור על חזות אסתטית ואחידה של העיר, תוך שמירה על אופייה הארכיטקטוני והקפדה על שילוב עיצובי נכון בין סוגי השילוט השונים המוצבים ברחבי העיר. לשם כך מוצבים קריטריונים אחידים לשילוט לעסקים.
כשמבקשים להציב שלטים לעסקים, יש להגיש בקשה לרישיון שלטים, ולאחר אישור הבקשה על ידי ועדה מקצועית, בעל העסק יקבל את ההנחיות ופירוט השילוט שאושר ברישיון שלו.


מה אנחנו צריכים לדעת על שילוט לעסקים?

ישנן תקנות ברורות המחוקקות בנוגע לשלטים שונים. מדובר על חוק מפורט ביותר, אשר מתייחס לגודל השלט, כמו גם לגודל האותיות, מיקומו של השלט וצבעיו, כאשר ישנם מספר סעיפים בולטים שחשוב לדעת. יחד עם זאת, חשוב לקרוא את החקיקה המלאה ביחס לשלטים טרם הזמנת השלט. יש לזכור כי לכל עירייה יכולות להיות תקנות ייחודיות, וגם כאן אנו ממליצים להיעזר בשירותיה של חברה המעניקה ייעוץ וליווי בתחום.


חשיבות השלט לעסק שלנו

ידוע לנו שלמימד הויזואלי ישנה חשיבות רבה בבחירות שאנו עושים בחיים שלנו. העין שלנו תופסת את המידע לפני שאנחנו מעבדים אותו במוחנו, כך שהמשמעות היא שככל שנחשף לגירויים יותר בולטים, מזמינים ומרשימים – כך נתעניין בהם יותר. כאשר מדובר בעסק שלנו, יש לנו מטרה ברורה: לבלוט. כיום ישנה תחרות גדולה בכל תחום וענף עיסוק ועל מנת לשרוד ולהצליח לא מספיק רק להציע שירות ומוצרים טובים, אלא לבלוט על אחרים.
אחת הדרכים לבלוט ולהיות כשידנו על העליונה היא באמצעות שילוט העסק שלנו. השלט שנציב בפתח העסק שלנו הינו קבלת הפנים שלנו ללקוחות שלנו ואם לא די בכך, השלט מייצג אותנו והופך להיות הפנים שלנו בפניהם. עוד לפני שנבחר את שם העסק, הסלוגן והצבעים שיובילו את השלט, חשוב שנדע כמה דברים לפני.
מסיבה זו, נשקיע מאמצים יתרים לברר מהן תקנות השילוט הנהוגות באיזור בו נרצה להציב את השלט, על מנת שנוכל להיות בטוחים כי העסק שלנו יקבל רישיון שילוט מתאים והולם את צרכיו, לשלט שיעביר את המסר נאמנה וישיג את מטרתו.


החשיבות בהקפדה על תקנות רישוי השילוט

כאשר אנו מקימים עסק, אנו משקיעים כסף רב וזמן יקר שלנו על מנת להקימו ולבססו. כל צעד שאנחנו עושים, חשוב לבצעו על הצד הטוב ביותר, תוך שאנו מתיישרים על פי החוקים וההוראות הברורות התקפות לכל נושא ועניין. לא מעטים בעלי עסקים אשר לא נצמדו להוראות ולחוקים השונים וכך נאלצו להפסיד כסף מיותר בדרך בנוסף להוצאות השונות.
לכן, בעת שאתם חושבים על מיתוג העסק שלכם באמצעות שילוט, חשוב לבדוק שהשלט שלכם עומד בתקן הנדרש ואינו חורג אף לא בסעיף אחד מהמחוקק. לא תרצו להתקין את שלט החלומות שלכם ולבסוף לגלות שאינו עומד בתקן, לקבל קנס כספי ולשלם על שלט נוסף חדש.

לשיתוף המאמר
לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר