מה הדרך הטובה ביותר לקבל רישוי עסק מהיר ובטוח

אם תשאלו בעלי עסקים בישראל מה הכי מפריע להם בשוטף, בטוח שתשמעו את המילה 'ביורוקרטיה'. זה ידוע שהמון תהליכים בישראל שקשורים במסחר, בעסקים, באזרחות לוקים במנגנונים מסורבלים. יחד עם זה, במהלך השנים ועם התפתחות עולמות הדיגיטל והטכנולוגיה, הרבה מערכות ציבוריות כאן השתכללו והתייעלו, ואנחנו כאזרחים יכולים ליהנות משירותיהן בהליכים מקוצרים. 


מסלול זריז עוקף ביורוקרטיה

גם בתחום של רישוי עסק חל שיפור במנגנוני המדינה, ומי שמתכנן לפתוח עסק בישראל כדאי שייקח בחשבון שלרשותו מסלול מהיר לקבלת  רישוי עסק. המסלול הזה בעצם מתחיל בהבנה שבמקום להיכנס לשבילים המסורבלים של הביורוקרטיה כדאי לפנות לחברה שמתמחה בהליך רישוי עסקים ולתת לה לנהל את התהליך. חברות מסוג זה מעסיקות אנשי מקצוע שיודעים בדיוק מה המדינה דורשת קבלת הרישוי, מהם התנאים הקונקרטיים לכל סוג עסק, איזה טפסים יש למלא, איך צריך לבנות את 'תיק העסק' לקראת הגשת הבקשה לרישוי עסק, וכך הלאה. 

בעל עסק חדש שיבחר בשירותיה של חברה מקצועית לקידום הליך קבלת רישוי העסק יזכה לקיצור דרך משמעותי ולהימנעות מראש משגיאות שעלולות לעכב את קבלת הרישוי, ובעיקר לחסכון בזמן ובכסף.  הנה כמה מהלכים ששירות של חברה מקצועית יקל על קידומם למען בעל העסק:

  1. התקשרות מול הגופים הרלבנטיים למתן הרישוי, ביניהם: כיבוי אש, משרד הבריאות, העיריה, משרד החקלאות, נגישות ועוד.
  2. הכנת 'תיק עסק' מאורגן היטב ובו כל הנתונים הרלבנטיים לגבי העסק, מהותו אופיו, המבנה שלו וכדומה.
  3. מילוי כל הטפסים הנדרשים ללא קיצורי דרך או שגיאות מיותרות שעלולות לעכב את התהליך (בשל בקשה מהרשויות למילוי טפסים חוזר וכיוצ"ב)
  4. הגשת הבקשה לרישוי עסק, לאחר מילוי כל התנאים באופן מאורגן ומדויק שמבטיח את הסיכוי לקבל בפועל את רישוי העסק בהקדם.

באופן כללי, חשוב להבין שהליך קבלת רישוי עסק לא חייב להיות מתיש ארוך ומסורבל, וכשם שלמשל נעזרים בשירות של עורך דין במקרים שצריך הגנה וייצוג מול בית המשפט, כך סומכים על חברה מקצועית שמתמחה ברישוי עסקים ומעבירים אליה את ה'שרביט' לניהול התהליך על הצד הטוב ביותר, זה שיבטיח קבלת רישוי עסק יעיל ומהיר.

לשיתוף המאמר

כתיבת תגובה

לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר