עלות ניהול פרויקט בניה

עומדים להתחיל בקרוב פרויקט בניה? מוטב כי על הפרויקט יהיה אחראי מנהל פרויקט בניה. איש מקצוע אחד שיהיה אחראי על כל מה שקורה באתר הבניה עצמו. לפני שאתם פונים למנהל כזה או אחר, תרצו לדעת כמה תצטרכו לשלם על השירות. הרי עלות ניהול פרויקט בניה זה עניין שאמור להעסיק אתכם כבר מתחילת הדרך. לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם תשלמו ביוקר על ניהול הפרויקט. הגיע הזמן כי תכירו את העלות של ניהול הפרויקט כולו עוד לפני שתתחילו אותו. כך תוכלו להחליט האם אתם מעדיפים לנהל לבד או לשלם למנהל פרויקט בניה. הבחירה הסופית היא בידיים שלכם, אך לפני שתעשו אותה מוטב כי תכירו את כל האפשרויות השונות.


מיהו מנהל פרויקט בניה?

לפני שנדבר על עלות ניהול פרויקט בניה, אתם בוודאי תרצו לדעת מיהו מנהל פרויקט בניה. כך תוכלו להבין את החשיבות שלו בפרויקט, אף על פי שאינכם מחויבים להעסיק אותו. מנהל הפרויקט כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם הוא האדם שמושך בחוטים לכל אורך הדרך. הוא האיש שאמור להיות אחראי להזמין אנשי מקצוע שונים, ולפקח כי כולם עושים את עבודתם. הוא גם אמור לקשר בין אנשי המקצוע השונים כך שכל אחד יעשה את עבודתו כראוי. מדובר על האיש החשוב ביותר בפרויקט הבניה, זה שעל פיו יישק דבר. אם מנהל הבניה אומר לעשות משהו כל העובדים אמורים ליישר קו לפי מה שהוא אמר. אותו איש מקצוע אמור להוריד מכם את הצורך להיות מעורבים בכל מה שקורה באתר הבניה עצמו.

 

עלות ניהול פרויקט בניה

כמה יעלה לכם להזמין מנהל פרויקט בניה? האמת היא שהעלות היא לא עלות חד משמעית. יכול להיות כי אתם תקבלו עלות אחת, בעוד מישהו אחר יקבל עלות אחרת. אל תיתנו למחיר לסנוור אתכם, בכל זאת מדובר על עוד פרמטר מבין פרמטרים שונים. לרוב על מנת להעסיק מנהל פרויקט בניה יהיה עליכם לשלם בין 5000-10,000 ₪ לפרויקט אחד. אם מדובר על מספר פרויקטים תצטרכו לקבל מספר הצעות מחיר שונות. מכיוון שטווח המחירים כל כך רחב תהיה לכם את היכולת להוזיל קצת את המחיר. הכוח בתור צרכנים גם במקרה הזה נמצא בידיים שלכם, מוטב כי תנצלו אותו בחוכמה. כך לא תביאו את עצמכם למצב שבו תשלמו יותר ממה שאתם מסוגלים. כמו שאתם רואים ביחס לפרויקט הבניה כולו מדובר על עלות סבירה שמביאה תועלת גדולה.

עלות ניהול פרויקט בניה
עלות ניהול פרויקט בניה

כיצד ניתן לשלם על ניהול פרויקט בניה?

אחרי שהכרתם את העלות של ניהול הפרויקט יהיה עליכם להכיר את אפשרויות התשלום השונות. עלות ניהול פרויקט בניה נקבעת בהתאם לדרישות השונות שלכם. גם מבחינת התשלום עצמו תוכלו למצוא את עצמכם משלמים בדרך שתהיה לכם נוחה. האפשרות הראשונה היא תשלום חודשי, כלומר את התשלום הכולל פורסים לחודשים. כך תהיה לכם את היכולת לשלוט על הסכום שהמנהל יקבל בהתאם למה שקורה בשטח. אם הפרויקט לא מתקדם כמצופה, תוכלו לדרוש תשובות לפני התשלום עצמו. אך נדגיש כי העניינים האלה חייבים להיות מוסדרים בהסכם שאתם חותמים עליו עם אותו איש מקצוע. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מסתבכים בכל מה שקשור לתשלום על ביצוע הפרויקט עצמו.

בנוסף לכך אחרי שהתוודעתם לנושא של עלות ניהול פרויקט בניה תוכלו לשלם בשתי פעימות. הפעימה הראשונה מתבצעת עוד לפני שאותו מנהל מתחיל את העבודה שלו. לרוב מדובר על תשלום של 30-50 אחוז מסך העלות של העבודה כולה. יש כאלה שרואים את התשלום הזה בתור דמי רצינות שלכם על ביצוע העבודה עצמה. הרי המנהל לא יתחיל את העבודה שלו מבלי לראות את הרצינות שלכם להעסיק אותו. לאחר סיום העבודה יהיה עליכם לשלם את הסכום שנותר לפי ההסכם הראשוני. יש כאלה שמבצעים את התשלום בשלוש פעימות, כל אחד על פי היכולות האמיתיות שלו. הכי חשוב מבחינתכם זה שלא תשלמו את כל הסכום בתחילת העבודה מבלי לראות תוצאות בשטח.


עלות ניהול פרויקט בניה זה לא הכל

יש כאלה שרואים את המחיר של ניהול פרויקט בניה ועל פיו עושים את הבחירות שלהם. אנו יכולים להבין את הדעה שלכם כי המחיר של ניהול הפרויקט הוא קריטי להמשך הדרך. עם זאת אל תיתנו למחיר שתשלמו לסנוור אתכם, לטובה או לרעה. בכל זאת עלות ניהול פרויקט בניה נקבעת בהתאם לדרישות השונות שלכם. לרוב כאשר תקבלו הצעת מחיר נמוכה באופן מחשיד ככל הנראה תהיה לכך סיבה. אתם מהצד שלכם תרצו לשלם מחיר הוגן מבלי שתקבלו עבודה באיכות ירודה. המנהל חייב להיות מספיק מנוסה ומספיק מיומן על מנת לפקח את הפרויקט עצמו. אם אותו איש מקצוע לא יהיה אחראי על ביצוע העבודה, התמורה תהיה בהתאם. לכן לצד המחיר תבחנו היטב כי אתם פונים לאדם הנכון שיהיה במקום הנכון.


ניהול פרויקט בניה במחיר מנצח!

רוצים לקבל עלות ניהול פרויקט בניה שתתאים לכם? מהיום אתם לא צריכים ללכת רחוק בשביל לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד. אנו נשמח להעניק לכם מחיר משתלם על ניהול פרויקט הבניה שלכם. לא משנה אם יש לכם פרויקט בניה גדול או קטן לבצע, אצלנו המחיר יהיה הכי שווה. השאיפה שלנו היא לאפשר לכל אחד להצליח להשכיר מנהל פרויקט בניה. אם המחיר יהיה גבוה לא מעט אנשים יעדיפו לנהל את הפרויקט בעצמם. אז מה אתם צריכים לעשות על מנת לקבל את הצעת המחיר המשתלמת שלנו? כל מה שנדרש מכם לעשות זה לחייג אלינו. אנו מתחייבים כי תקבלו מאיתנו הצעת מחיר שלא תוכלו לוותר עליה!

לשיתוף המאמר

כתיבת תגובה

לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר