תכנון ועיצוב משרדים

אם הגעתם למאמר הבא סימן שאתם רוצים לחדש את המשרד שלכם. כאשר מעצבים מחדש את המשרד ישנו צורך לקחת בחשבון לא מעט פרמטרים שונים. עם זאת לא כולם יודעים ומסוגלים לתכנן ולעצב את המשרד באופן עצמאי לגמרי. מהסיבה הזאת ישנם אנשי מקצוע שעוסקים בתחום של תכנון ועיצוב משרדים דרך קבע. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל אליהם על מנת לקבל מהם שירות בהתאמה אישית לדרישותיכם. אך עדיין יש כמה טיפים חשובים שכל אחד מוכרח להכיר בהקשר של עיצוב ותכנון משרדים. אחרי שתכירו את הטיפים השונים, לא יהיה לכם עוד מקום לספק כיצד לעשות זאת כמו שצריך. בין אם תעשו זאת בעצמכם או על ידי המומחים שלנו בחברת אביב ברישוי שזמינים בשבילכם.


התאימו את העיצוב לאופי המשרד

הסיבה שבגללה כל משרד מעוצב ומתוכנן אחרת היא שלכל משרד יש את האופי שלו. כמו שלכל בן אדם יש את האופי שלו, כך בדיוק למשרדים יש את הקווים שמנחים אותם. כאשר אתם מעצבים את המשרד, לא תוכלו שלא להתייחס לעניין הספציפי הזה. המטרה שלכם תהיה שהעיצוב יחמיא לאופי של המשרד ויבליט אותו בפני הלקוחות והעובדים. כך כל מי שנכנס למשרד יבין בדיוק כיצד אתם עובדים ומה בדיוק אתם עושים. אם העיצוב יתמוך באופי המשרד לא תהיה סיבה שלא תוכלו לנפץ את כל תקרות הזכוכית. מה שבעבר היה נראה לכם כמו חלום רחוק, יהפוך להיות מציאות ברת קיימא.

 

ריהוט שיאפשר לעבוד בקלות

כל רהיט שאתם מכניסים למשרד חייב להיות כזה שיאפשר לכם לעבוד בקלות. הרי הרהיטים הם מהפרמטרים הכי חשובים בעיצוב המשרד, אך בו בזמן הם חשובים גם לעבודה. כל רהיט אמור במידה מסוימת לאפשר לכם לעבוד מסביב לשעון מבלי לחשוב פעמיים. אם הרהיטים לא יהיו מתאימים למשרד, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב בעייתי. מצד אחד תרצו לעבוד ולספק את הסחורה, מצד שני לא תוכלו לעשות זאת כראוי. לכן קחו לעצמכם את הזמן לבחור את הרהיטים הכי נוחים והכי מתאימים שיש. בכל חנות רהיטים תוכלו למצוא מבחר אין סופי של רהיטים המיועדים למשרדים שונים. ברגע שתעשו את הבדיקה המעמיקה, אין סיבה שלא תמצאו את הרהיטים המושלמים. אלה שיאפשרו לכם לעבוד בדיוק כמו שאתם רוצים, ללא עצירות וללא עיכובים.

תכנון ועיצוב משרדים
תכנון ועיצוב משרדים


חלל עבודה אישי לכל עובד

לא כל העובדים צריכים לעבוד לבד בכל חדר, אך מוטב לעשות חלוקה ברורה לחללי עבודה. בעת תכנון ועיצוב משרדים יהיה עליכם לקחת בחשבון גם את הנושא המהותי הזה. הרי לא תוכלו להרשות לעצמכם כי המשרד יעשה בלגן גדול בכל מה שקשור לעבודה עצמה. כאשר העובדים מגיעים לעבודה הם ירצו לדעת שיש להם את הפינה שלהם. תוכלו לגרום לכך שחלל עבודה מסוים יהיה משותף למספר עובדים שונים. אך תתכננו את חלל העבודה בצורה כזאת שלכל אחד מהעובדים יהיה את האזור שלו. ברגע שהחללים יהיו מחולקים לחללי עבודה מסודרים כל עובד יצליח לעבוד בצורה מושלמת. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו העובדים לא מממשים את הפוטנציאל הטמון בהם. הרי כל עובד יכול להקפיץ את העסק שלכם עוד צעד אחד קדימה.

 

תכנון ועיצוב משרדים לפי תקציב

כמה כסף באמת עומד לרשותכם על מנת לעצב ולתכנן מחדש את המשרד? תכנון ועיצוב משרדים יכול להיות יקר מאוד כל עוד לא תכתיבו לעצמכם קווים אדומים מבעוד מועד. ברגע שיהיו לכם קווים אדומים, תוכלו לדעת אילו פעולות אינכם יכולים לעשות. לא תמיד תהיה לכם האפשרות לקחת את המשרד, ולהפוך אותו לגמרי. בחלק מהמקרים העבודה תהיה קצת יותר איטית בהתאם לגבולות התקציב שעומדים לרשותכם. הכי חשוב שתדעו כי העבודה על העיצוב והתכנון מחדש של המשרד לא תכניס אתכם לצרות. כולם יודעים כי ברגע שאין גבולות סדורים יהיה מאוד פשוט להסתבך עם הוצאות גבוהות. הפתרון הוא פשוט להציב הגדרות ברורות של תקציב עוד לפני שמתחילים את העבודה עצמה. במצב כזה לא תהיה סיבה שתיכנסו לבור מבלי שתוכלו לצאת ממנו.

 

השקיעו בעיצוב חדר האוכל

אולי זה יפתיע אתכם, אך חדר האוכל הוא אחד מהאזורים החשובים במשרד שלכם. הרי מדובר על המקום שאליו כל העובדים מגיעים על מנת לשבת האחד עם השנייה. כל עוד חדר האוכל יהיה נוח ומזמין, תוכלו למצוא בו את כל העובדים בעת ובעונה אחת. הגיבוש בין העובדים במקום העבודה יכול לעשות את ההבדל כאשר תסתכלו על השורה התחתונה. מבחינתכם זוהי תהיה הצלחה מסחררת כאשר כל העובדים יהיו מחוברים זה עם זה. במצב כזה לא תהיה להם סיבה שלא לעבוד ביחד בצורה הכי טובה שיש. אם הגיבוש בין העובדים יהיה לוקה בחסר, זה כמובן יבוא לידיי ביטוי בעבודה עצמה. לא תוכלו להתעלם מהעניין הזה כאשר אתם מבצעים תכנון ועיצוב משרדים מחדש.

שאלות ותשובות נפוצות – תכנון ועיצוב משרדים

  1. מה כולל תהליך תכנון ועיצוב משרדים?
    תהליך תכנון ועיצוב משרדים כולל אפיון צרכים, תכנון חלוקה פונקציונלית של החלל, בחירת חומרים וריהוט, ותיאום עם יועצים מקצועיים לביצוע הפרויקט.

  2. למה חשוב להשקיע בתכנון ועיצוב משרדים מקצועי?
    תכנון ועיצוב משרדים מקצועי משפר את חוויית העובדים והלקוחות, מייעל את העבודה ותורם לתדמית החברה.

  3. מה ההבדל בין תכנון ועיצוב משרדים לבין שיפוץ רגיל?
    תכנון ועיצוב משרדים מתמקד ביצירת סביבת עבודה אופטימלית ומותאמת לצורכי הארגון, ולא רק בחידוש קוסמטי של החלל.

  4. כמה זמן לוקח תהליך תכנון ועיצוב משרדים?
    משך התהליך משתנה בהתאם לגודל המשרד ומורכבות הפרויקט, אך לרוב נמשך בין מספר שבועות למספר חודשים.

  5. מהם השלבים העיקריים בפרויקט תכנון ועיצוב משרדים?
    השלבים כוללים פגישת אפיון, בניית תוכנית ראשונית, בחירת חומרים, אישור תקציב, ליווי הביצוע ובקרת איכות.

  6. איך תכנון ועיצוב משרדים משפיע על התרבות הארגונית?
    תכנון נכון מחזק את הערכים הארגוניים, מעודד שיתופי פעולה ומשפר את תחושת השייכות של העובדים.

  7. האם תכנון ועיצוב משרדים מתאים גם למשרדים קטנים?
    בהחלט, תכנון ועיצוב משרדים מותאם לכל גודל, כאשר במשרדים קטנים יש דגש על ניצול מיטבי של החלל.

  8. כיצד משלבים פתרונות אקוסטיים במסגרת תכנון ועיצוב משרדים?
    באמצעות קירות מבודדים, תקרות אקוסטיות, פריסות חלל חכמות ושימוש בחומרים סופגי רעש.

  9. איזה סגנונות עיצוב נפוצים בתכנון ועיצוב משרדים?
    הסגנונות כוללים עיצוב מודרני, תעשייתי, קלאסי, משרדים פתוחים (Open Space) ועיצוב בסגנון ביתי וחמים.

  10. כיצד מתבצע תכנון ועיצוב משרדים ידידותי לסביבה?
    באמצעות שימוש בחומרים ממוחזרים, תאורה חסכונית באנרגיה, עיצוב המאפשר ניצול אור טבעי ושמירה על קיימות.

  11. מה העלויות המקובלות עבור תכנון ועיצוב משרדים?
    העלויות משתנות לפי גודל, מיקום, רמת גימור והיקף העבודות, ויכולות להתחיל מאלפי שקלים ולהגיע למאות אלפים.

  12. האם ניתן לבצע תכנון ועיצוב משרדים בשלבים?
    כן, לעיתים תכנון ועיצוב משרדים מתבצע בשלבים בהתאם לתקציב או לצרכים משתנים של הארגון.

  13. האם יש חובה להיעזר במעצב פנים לצורך תכנון ועיצוב משרדים?
    אין חובה חוקית, אך מומלץ בחום, שכן מעצב מקצועי מבטיח תוצאה פונקציונלית, אסתטית ותואמת את צרכי העסק.

  14. כיצד תכנון ועיצוב משרדים תורם ליתרון תחרותי?
    משרד מעוצב ומזמין משדר מקצועיות, מושך לקוחות ומחזק את מיתוג החברה כלפי חוץ ופנים.

  15. מה חשוב לבדוק לפני שמתחילים פרויקט תכנון ועיצוב משרדים?
    חשוב לבדוק את תקציב הפרויקט, לוודא עמידה בתקני נגישות ובטיחות, ולהתייעץ עם בעלי מקצוע מוסמכים.


תכנון ועיצוב משרדים עם אביב ברישוי

נדמה לכם כי זה גדול עליכם לעצב ולתכנן את המשרד שלכם? אפשר להבין את החשש שמלווה אתכם. הרי המשרד הוא המקום שבו אתם אמורים להגשים את החלומות שלכם. ההצלחה של העסק בנויה על המקום שבו אתם עובדים וממנו אתם מוציאים את התוכניות לפועל. המטרה שלכם תהיה שהמשרד יהיה זה שיאפשר לכם להתקדם עד להגשמת כל היעדים. אסור לכם להרגיש כי המשרד הוא זה שמונע מכם לכבוש את הפסגות או להשיג הצלחות. על ידי תכנון ועיצוב משרדים ניתן יהיה להשיג את התוצאות הכי טובות שיש. המומחים של אביב ברישוי כאן על מנת לסייע לכם עם תכנון ועם עיצוב משרדכם. רוצים לשמוע עוד? דברו איתנו: 050-8092338 .

לשיתוף המאמר

כתיבת תגובה

לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר