מנהל פרויקט בנייה

קשה מאוד לחשוב על ענף כל כך מורכב כמו ענף הבנייה. חשבתם לעצמכם פעם מה צריך לעשות בשביל להרים מבנה מסוים מאפס? נדרשת לא מעט עבודה מאומצת שמנוהלת ברוב המקרים על ידי אדם אחד. אנו כמובן מדברים על מנהל פרויקט בנייה שהוא האיש שאמור להיות אחראי על הכל. מדובר על איש מקצוע שמנחה את אנשי המקצוע השונים, וגורם להם לעבוד בשיתוף פעולה. המטרה הסופית של מנהל הפרויקט היא שהמבנה יהיה בדיוק כפי שדמיינתם שהוא יהיה. אומנם אתם יכולים לנהל את הפרויקט בעצמכם, אך אין תחליף למנהל מנוסה. איש מקצוע שייקח את המושכות מהידיים שלכם, וידע בדיוק מה נכון לעשות איתם. לפני שאתם פונים למנהל פרויקטים בבנייה זה מה שאתם צריכים לדעת עליו.


העבירו את האחריות למנהל מיומן

למה שתרצו בכלל לפנות לאיש מקצוע שינהל את פרויקט הבנייה שלכם? כי ניהול פרויקט בנייה זה לא דבר שניתן להקל בו ראש. יהיה עליכם לתכנן בו בזמן את עבודת הבנייה על מנת שהיא תתרחש בזמן הנכון. אם הפרויקט לא יתקדם כמו שאתם מתכננים שהוא יתקדם, הנזק עלול להיות עצום. עוגמת הנפש תהיה גדולה מאוד, וההוצאות הכספיות רק ילכו ויגדלו. מהסיבה הזאת טוב שיש לכם איש מקצוע שאתם יכולים להעביר אליו את האחריות. מנהל הפרויקט יהיה אדם שינחה את כל אנשי המקצוע מה לעשות כל הזמן. אתם מהצד שלכם תוכלו לראות את המבנה מוקם, ואת החלום שלכם רוקם עור וגידים. לבד יהיה לכם מאוד קשה לראות את האור בקצה המנהרה, אולי אפילו לא תגיעו לשלב הזה.

 

תחפשו מנהל פרויקט בנייה מומלץ

נדגיש כי לא כל מנהל פרויקט בנייה יהיה איש מקצוע מומלץ. האחריות שלכם תהיה לחפש את האיש הנכון שעליו תוכלו לסמוך בעיניים עצומות. הרי האחריות שאתם מפקידים בידיים של אותו איש מקצוע גדולה מאוד. לא תרצו לגלות בדיעבד כי עשיתם בחירה שאתם מצטערים עליה או מתחרטים לגביה. בהתאם לכך תוכלו לקחת לעצמכם את הזמן על מנת לבחון את כל האפשרויות השונות. תחפשו מנהל עם המלצות רבות, כזה שאתם יכולים להיות בטוחים ביכולות שלו. המלצות של לקוחות מרוצים יראו לכם כי אתם פונים ישירות לאיש הנכון בזמן הנכון. בסוף גם אתם תוכלו למצוא את עצמכם ממליצים על אותו איש מקצוע שניהל את הפרויקט שלכם. רק אל תשכחו לבחון את האמינות של כל המלצה על מנת שתוכלו להיות רגועים.

מנהל פרויקט בנייה
מנהל פרויקט בנייה


הזמינות של מנהל הפרויקט להשלמתו

כדי שתוכלו להיות רגועים יהיה עליכם לחפש מנהל פרויקט בנייה עם זמן פנוי. הרי אתם מהצד שלכם תרצו לדעת כי הפרויקט יושלם על פי לוחות הזמנים שמתאימים לכם. עם זאת במידה ותגלו קצת גמישות, תוכלו לקבל הצעת מחיר טובה הרבה יותר. אך אל תיתנו למחיר לסנוור אתכם, מוטב כי הפרויקט לא יתארך יתר על המידה. תחפשו איש מקצוע שיהיה מוכן להתחיל את העבודה בהקדם האפשרי, ללא עיכובים מיותרים. הציגו למנהל הנבחר את לוחות הזמנים מראש, כך הוא יהיה מודע לדרישות שלכם. ישנם מנהלים שיגידו לכם מראש כי הם לא יכולים להתחייב ללוח הזמנים שאותו הצגתם בפניהם. מוטב כי תדעו זאת מראש, ולא תכירו את העובדות האלה רק בדיעבד.


תבקשו לראות תיק עבודות מסודר

לפני שאתם בוחרים מנהל פרויקט בנייה מוטב כי תבקשו לראות תיק עבודות. תיק העבודות אמור להכיל בתוכו את כל הפרויקטים השונים שאותם המנהל ניהל לאורך השנים. אם למנהל פרויקטים אין תיק עבודות, זה אמור להיראות מאוד חשוד בעיניכם. מוטב כי תבחרו באיש מקצוע שיראה לכם קבלות מוכחות של פרויקטים מוכנים. הרי כל מנהל פרויקטים בבנייה יכול לספר לכם סיפורים מכאן ועד להודעה חדשה. אם לאותו מנהל אין הוכחות על העבודות שהוא ביצע זה אמור להיראות מאוד מוזר בעיניכם. מבחינתכם מוטב כי לא תכניסו את עצמכם אל תוך מקום שעלול להיות בעייתי. כל מנהל שמספק לכם יותר סימני שאלה מאשר סימני קריאה אמור שלא להילקח בחשבון מבחינתכם.


המחיר של מנהל פרויקט בנייה

כאשר תגיעו לבחור מנהל פרויקט בנייה המחיר הוא אחד מהפרמטרים העיקריים שיעסיקו אתכם. הרי לא תרצו לשלם מחיר גבוה על ניהול הפרויקט, אפילו אם תקבלו תמורה גבוהה בהתאם. אך בו בזמן עליכם לזכור כי לכל מנהל פרויקט יהיה מחירים שונים בהתאם לפרמטרים שהוא עצמו קובע. בדיוק כמו שלכל איש מקצוע שתזמינו אליכם לבית יהיה את המחיר שאותו הוא קובע. מהסיבות האלה אנו מציעים לכם לעשות השוואה מקיפה בין כל המנהלים השונים שנראים לכם מתאימים. כך תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו העלות הכספית תהיה מתאימה לכם. עם זאת אל תיתנו למחיר לסנוור אתכם, המחיר הוא אחד מהפרמטרים שצריך לקחת בחשבון. מחיר זול ברוב המקרים יעיד על ניהול באיכות ירודה או כזה שיהיה לוקה בחסר.


בואו להזמין מנהל פרויקטים בבנייה

לא רוצים לנהל את הפרויקט בעצמכם? מרגישים כי המשימה קצת גדולה עליכם? כמוכם יש עוד הרבה מאוד אנשים שמגיעים בדיוק עם אותן הדילמות או החששות. החדשות הטובות הן שאתם לא צריכים לנהל את הפרויקט בעצמכם, יש מי שינהל אותו עבורכם. אנו נשמח לקחת את המושכות לידיים שלנו, ולהעמיד לרשותכם מנהל פרויקט בנייה. איש מקצוע מיומן ומנוסה שיגרום לכך שתוכלו לראות את החלום שלכם מתגשם. המנהלים שלנו הם מנהלים עם רזומה עשיר, כאלה שהיו אחראים על עשרות פרויקטים שונים. אין סיבה שתשאירו את האחריות בידיים שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לפנות אלינו – מכאן השמיים הם הגבול!

לשיתוף המאמר

כתיבת תגובה

לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר