עיצוב פנים מסעדות

מה הסועדים בודקים כאשר הם נכנסים למסעדה כזאת או אחרת? זה נכון שהאוכל תמיד נמצא במרכז תשומת הלב. אך מה שאתם צריכים לדעת זה שהמסעדה לא נמדדת רק על פי איכות המנות שהיא מציעה. זה נכון שהאוכל הוא קריטי מאוד, וחשוב שתעסיקו שפים מעולים שיעשו עבודה טובה. אך מעבר לכך, הסועדים שמגיעים למסעדה ירצו לדעת שנעים להם לשבת בה. עיצוב פנים מסעדות עשוי להיות הפרמטר שיבדיל בניכם לבין כל שאר המסעדות האחרות. עוד לפני שהאורחים טועמים את המנות שאתם מציעים, הם יסתכלו איך המסעדה נראית להם בעין. זה אולי נשמע לכם מאוד מופרך, אך הם יקבלו את ההחלטה הראשונית על סמך תחושת הבטן. אתם תרצו לגרום לכך שתהיה להם תחושת בטן טובה, הרי לא תרצו להפסיד לקוחות רבים. עיצוב פנים של מסעדות זוהי המומחיות שלנו בחברת אביב ברישוי.


כמה מסובך לעצב את פנים המסעדה?

החלטתם להקים מסעדה? זה לא באמת משנה איזה אוכל אתם הולכים להגיש בה. לרכוש כמה שולחנות וכיסאות זה לא יהיה מספיק כדי שתביאו את האקס פקטור שמייחד אתכם. על מנת שתוכלו לגבור על המתחרים על תשומת הלב של הלקוחות יהיה עליכם לעצב את פנים המסעדה. תרצו לדעת כי אתם הופכים את המסעדה שלכם לפנינה אמיתית, כזאת שכולם ירצו לבקר בה. האווירה במסעדה תהיה נעימה רק אם תעצבו את המסעדה בצורה נכונה על ידי איש מקצוע. עיצוב פנים מסעדות הוא מסובך הרבה יותר ממה שאתם מתארים לעצמכם. אפשר לדמות את זה לעיצוב פנים של בית או כל חלל פנימי אחר, אפילו קצת יותר מורכב מזה.

 

כמה זמן מראש כדאי לבצע עיצוב פנים מסעדות?

על מנת שהמסעדה תהיה מיוחדת ושונה יהיה עליכם לעצב את החלל הפנימי שלה באופן הנכון. בשביל שזה יקרה יהיה עלייך קודם כל לדאוג לפנות זמן לאנשי המקצוע לעשות את שלהם. אם תגיע עם לוחות זמנים צפופים זה עלול להיות בעוכריכם בזמן ביצוע העבודה עצמה. התחילו לעצב את המסעדה מספר חודשים מראש כדי שלא תפספסו אף פרט. עם זאת תשתדלו לסיים את העבודות סמוך ככל האפשר למועד פתיחת המסעדה. אנשי מקצוע שמתעסקים באופן קבוע עם עיצוב פנים של מסעדות יידעו בדיוק מתי להתחיל את העבודה. הם יבצעו את עיצוב הפנים בצורה כזאת שתוכלו לפתוח את המסעדה בדיוק במועד שבו תרצו לפתוח אותה.

עיצוב פנים מסעדות
עיצוב פנים מסעדות


עיצוב פנים מסעדות: כמה עולה לשכור מעצב פנים למסעדה?

עיצוב פנים מסעדות חייב להיעשות על ידי איש מקצוע שחי ונושם את התחום הזה. אם תנסו לעצב את המסעדה בעצמכם, התוצאה תהיה בדיוק לפי הבחירה הזאת. המסעדה לא תביא איתה את הייחודיות שהיא מסוגלת להביא איתה, דבר שיהיה פספוס גדול. העלויות של מעצב פנים למסעדה משתנות בהתאם לדרישות השונות שיהיו לכם בעת ביצוע העבודה. העלות יכולה להתחיל מכמה אלפי שקלים, ולהגיע עד כמה עשרות אלפי שקלים. ברגע שתקציבו תקציב לעיצוב המסעדה מבפנים יהיה לכם קל לבחור את האיש הנכון לביצוע המשימה. עליכם לזכור כי עיצוב הפנים של המסעדה זוהי השקעה שאמורה להחזיר את עצמה מהר מאוד. הרי זוהי השקעה שאתם משקיעים אותה כדי למשוך עוד סועדים אל תוך המסעדה. מספיק שבכל יום ייכנסו מספר סועדים בגלל איך שהמסעדה נראית, ואתם מחזירים את ההשקעה.

 

איך מעצבים עיצוב פנים מסעדות בצורה מוצלחת?

  1. לוקחים השראה מכל מיני מסעדות אחרות שדומות למסעדה שלכם. אתם לא אמורים להמציא את הגלגל, ובטח שלא לעשות בחירות שאף אחד לא עושה אותן. את המסעדה שלכם תוכלו לעצב בצורה דומה לעיצוב של מסעדות אחרות באותה הנישה. עם זאת יהיה עליכם לנסות להביא את עצמכם לידיי ביטוי כאשר אתם מעצבים את המסעדה עצמה. כך יהיה ניתן להבדיל בין המסעדה שלכם לבין מסעדות אחרות.
  2. עיצוב הפנים של המסעדה חייבת להיות מודרני וחדשני, כזה שמראה מה יש בה. אם העיצוב לא יהיה מספיק חדשני, זה עלול לגרום לכך שסועדים יעדיפו מסעדות אחרות. החדשנות בעיצוב היא זאת שמושכת את העין של האנשים שעוברים בקרבת המסעדה. לכן תנסו להביא את הקדמה אל תוך המסעדה שלכם גם כאשר אתם מעצבים אותה.
  3. לכל מסעדה יש את הקונספט המיוחד שלה, מה שמבדיל אותה מכל מסעדה אחרת. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה להביא את הקונספט הזה לידיי ביטוי גם בעיצוב. כלומר שכל מי שיראה את המסעדה מרחוק יבין בדיוק מה מבדיל אותה מכל השאר. אם לא תבליטו את הייחודיות שלכם זה עלול להקשות עליכם להביא לקוחות חדשים.
  4. המסעדה חייבת להיות כזאת שיהיה כיף לשהות בה למשך זמן רב. יש כאלה שרואים במסעדה בתור מקום הבילוי המועדף עליהם בכל שבוע. לכן בעת עיצוב פנים מסעדות יהיה עליכם לנסות להכניס אווירה של בית נעימה שלא תגרום לאורחים להרגיש אי נעימות.


רוצים לעצב את המסעדה שלכם? אנו כאן בשבילכם!

לא יודעים מאיפה להתחיל כאשר תרצו לעצב את המסעדה? עיצוב פנים מסעדות זה מה שאנו עושים בצורה הכי טובה שיש. הצוות שלנו מנוסה מאוד בעיצוב פנים של מסעדות מכל הסוגים ובכל התחומים. אחרי שנלמד מה מבדיל אתכם מכל שאר המתחרים, נדאג להבליט זאת בעיצוב שנבחר. יחד אתכם נדאג להפוך את המסעדה שלכם לכזאת שאף אחד לא יצליח לפספס אותה. כל מי שיעבור ברחוב מיד יראה את המסעדה שלכם כמקום שאליו הוא חייב להיכנס. הרי לא כל הלקוחות שמגיעים לאכול אצלכם יהיו לקוחות קבועים. מה אתם צריכים לעשות כדי להנות מהשירות שלנו? רק לחייג: 050-8092338 .

לשיתוף המאמר

כתיבת תגובה

לשיחת ייעוץ מקצועית בחינם בה נבין את הצרכים שלכם באופן מדויק שלחו הודעה:
לפנייה בוואטסאפ
לפנייה
בוואטסאפ
טופס
יצירת קשר
לחצו
להתקשר